+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

HOSTEL DAKURA Recenze

Hodnocení hotelu

80%
Velmi dobré

dle 310 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    84%
  • Vybavení

    77%
  • Pohodlí

    68%
  • Poměr cena/kvalita

    82%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ing. Věra Pindurová

skupina přátel, 14.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
10 %
  • V takové špíně jsem ještě nespala, radím vyhnout se takovému ubytování

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Cena/kvalita
1

Anonym

jednotlivec, 7.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
28 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
6

Noel Murrell

jednotlivec, 18.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
32 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
4
Čistota
6
Komfort
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 4.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Pokoj slušný, čistý. Personál snaživý.

  • Sociàlní zařízení na patře na několik pokojů. Bez soukromí, zápach. Měli jsme pokoj vedle wc. Velký hluk a zápach nás nenechal usnout. Na pokoji jen malé umyvadlo se studenou vodou.

Personál
8
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
2

Barbora

dospělý pár, 17.7.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Zaschla krev na topeni, zbytky jidla na zdi,

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
6

Vladislav

jednotlivec, 3.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 6.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • dobra poloha, nizka cena

  • na izbe bolo neprimerane chladno, kupelna spolocna pre celu chodbu, zaloha 300kc/10eur

Personál
5
Služby
2
Čistota
5
Komfort
1
Cena/kvalita
7

Zdeněk

jednotlivec, 1.12.2016

Náchod Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Uvědomuji si, že je to "hostel". Ubytování tohoto typu nepoužívám, ale přijel jsem pozdě večer a měl jsem ráno jednání v Dejvicích... Možná, že na typ "hostel" byla úroveň odpovídající, ale v tom případě absolutně neodpovídala cena, a to ani po slevě 41%, kterou jsem dostal. V blízkosti "hostelu" není možné zaparkovat, všechno jsou zóny a "hostel" nemá ´parkovací místa. Cena po slevě byla 526,- (asi 458,- bez DPH) + placené parkovné 270,- bez DPH. Celkové náklady na ubytování tedy činily 796,- bez DPH. Jen pro srovnání, při cestách do Prahy normálně využívám např. hotel Olšanka, kde zaplatím 869,50 bez DPH za jednu noc. Tedy jen o 70,- Kč navíc a jsem ubytovaný v tříhvězdičkovém hotelu, auto parkuji v podzemní garáži atd. Psát, že hotel má sociální zařízení na pokoji, tv, ledničku a všechen komfort ve srovnání s "holobytem" v Dakura asi nemá smysl... Zkušenost s Dakura mi stačí...

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Alena

jednotlivec, 8.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • zápach z odpadů a cigaretového kouře, potřísněné zdi, špatné odhlučnění, je slyšet i mírný hluk z chodby a vedlejších pokojů, chyběla mi lampička u postele

Personál
5
Služby
4
Čistota
5
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 1.7.2016

Bad Nauheim Německo

  • Celkové hodnocení
40 %
  • My jsme rezervovali na tri noci pres Internet, omylem jsme rezervovali pokoj bez koupelny, za pokoj s koupelnou jsme si museli 10 Euro na noc priplatit. Vlasni sprcha ale spolecny zachod. Druhy den rano netekla tepla voda. Zduvodneni : nekdo omylem vypnul boiler na nasem pokoji, zadna omluva nebo tech 10 Euro zpatky. Treti den rano v 7.45 bouchal udrzbar na dvere ze musi zkontrolovat boiler, na odpoved od nas ze jeste spime se dal domahal pristupu Do pokoje. Po Tom Co jsme byly donuceni otevrit se podival ze boiler je zapnuty a rekl nam, ze ten boiler je pro dva pokoje a kdyz ten druhy pokoj teplou vodu spotrebuje mame proste smulu. Presto jsme se spontalne rozhodli nas pobyt v praze o jednu noc prodlouzit, za tu jsme museli 50 Euro zaplatit takze daleko vice. Hoste kteri svuj pobyt prodlouzit nebudou odmeneni ale potrestani. Nehoraznost!

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

mladý pár, 29.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
2
Komfort
1
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina s malými dětmi, 13.5.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 27.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Lokalita

  • Neskutečný hluk v celé budově, křik personálu, byly slyšet hlasy dvou pokojů okolo, každé spláchnutí nebo zavření dveří.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 12.2.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Kopecký Tomáš

skupina přátel, 24.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Neskutečná zima na pokojích a nemožnost nastavit topení.

Personál
8
Služby
2
Čistota
7
Komfort
2
Cena/kvalita
5

Michal

jednotlivec, 1.12.2017

Sázava Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Nelíbilo se mi nic.

  • Zařízení působí celkově nehezky. Další rezervaci, kterou jsem měl na 14 dnů jsem raději zrušil a budu bydlet jinde, i když je to dalších 20 minut na metro navíc.

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
2
Cena/kvalita
6

Jarmila

jednotlivec, 10.10.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Pří našem odchodu jsem sdělil na recepci, že spát ve Vašem hotelu je takřka nemožné. Ubytovat se ano, ale spát ne. Byli jsme ubytováni vedle sociálních zařízení. Lehčeji řečeno - žádné dveře ve Vašem hotelu nejsou promazány a tak v noci příšerně vržou. Ani v jedněch dveřích není těsnění a tak každé zavření rezonuje po chodbě a všichni toto slyší. O všem, co výše popisuji se můžete přesvědčit jednoduchým testem. Lehněte si do našeho pokoje a večer po zhasnutí uvidíte kolem dveří světlo z chodby ze všech stran (možná méně ze strany, kde jsou panty dveří). Při našem pobytu přišli také hosté kolem druhé hodiny ranní. Kromě výše popsaného bouchání a vrzání dveří jsme jasně a zřetelně slyšeli sprchování a následné fénování vlasů ubytovaných dam/slečen. Jako podnikatel vím, že každá investice musí být podložena předpokládanou návratností. Váš hotel je vybaven i dost moderním výtahem a z vlastní praxe vím, že toto vybavení nestojí v žádném případě tašku hrušek ..... Mohu-li si zvolit, rád bych dostal odpověď od majitele objektu a ne od zaměstnankyně, která odpovídá na tuctové příchozí e-maily. Dokážete toto ?

Personál
10
Služby
0
Čistota
4
Komfort
2
Cena/kvalita
4
HOSTEL DAKURA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Váš pobyt a za Vaši recenzi. Problém který jste uvedl, nám je známy a v nadcházejících týdnech se jím určitě budeme zabývat.

S pozdravem,

Lukáš Miča - front office manager

Zdeňka

rodina s malými dětmi, 19.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • V průměru vůbec nic - solidní výtah

  • - schází komunikační vybavení - schází stolní lampa - špatný zámek dveří ( hlášeno v recepci ) - špatná zvuková izolace jak vnitřních příček, tak i dveří - špatná úroveň společných sociálních zařízení - v celém objektu není televize, ani v sousední vinárně

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
2
Cena/kvalita
3

MUDr.Lenka Horáková

jednotlivec, 22.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Myslím si, že by bylo potřeba investovat peníze do rekonstrukce ubytovacího zařízení. Měla jsem pocit, že se tady zastavil čal. Takhle zastaralé vybavení bylo pouze v Bankoku, ubytovací zařízení má vybornou polohu v dosahu centra, ale styděla bych se před cizinci za naše ubytování v Praze. Je nutno toto zařízení lépe vybavit. Pokoje jsou prostorné, bude potřeba provést rozsáhlou modernizaci zařízení, aby byli klienti spokojeni.

Personál
8
Služby
5
Čistota
6
Komfort
3
Cena/kvalita
4

Tomáš

skupina přátel, 19.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Cena, blizke metro a obchod i hospoda. Umyvadlo na pokoji,

  • Spolecne socialky a kuchyne. Tzn obcas dojde toaletak nebo po sobe nekdo neoplachne sprchu. Proste stejne jako ma kolej z 80-let :-)

Personál
8
Služby
4
Čistota
4
Komfort
3
Cena/kvalita
7